Plany studiów
Biologia w terenie
Studia podyplomowe
Rok akademicki 2020/2021
Semestr I
Nazwa kursu | W | A | K | L | S | P | E-l | Razem | Forma zaliczenia |
ECTS |
Bioróżnorodność roślin i grzybów – oznaczanie w praktyce | 25 | 25 | – | 2 | ||||||
Przystosowania roślin, grzybów i zwierząt do środowiska | 10 | 10 | 20 | E | 2 | |||||
Zbiorowiska roślinne | 5 | 10 | 5 | 20 | – | 2 | ||||
Rośliny użytkowe i zioła, „dzika kuchnia” | 10 | 5 | 5 | 20 | – | 2 | ||||
Ekologia lasu | 5 | 15 | 5 | 25 | E | 3 | ||||
Ornitologia. Birdwatching | 5 | 15 | 20 | 2 | ||||||
Fauna i flora w naszym otoczeniu | 15 | 10 | 25 | E | 3 | |||||
Mikroświat – życie w kropli wody | 10 | 10 | 1 |
W – wykład, A – audytorium, K – konwersatorium, S – seminarium, P – praktyka, E-l – E-learning, E – egzamin
Semestr II
Nazwa kursu | W | A | K | L | S | P | E-l | Razem | Forma zaliczenia |
ECTS |
Zajęcia outdoorowe w nauczaniu biologii | 10 | 5 | 15 | 2 | ||||||
Wykorzystanie nowych mediów i technologii w zajęciach terenowych | 5 | 5 | 10 | 1 | ||||||
Planowanie eksperymentów przyrodniczych (OE) | 6 | 20 | 4 | 30 | 2 | |||||
Zoologia i etologia opisowa | 20 | 10 | 5 | 35 | E | 3 | ||||
Szkodniki, pasożyty, groźne rośliny i zwierzęta w naszym otoczeniu. Zagrożenia, profilaktyka i pierwsza pomoc |
6 | 10 | 16 | – | 2 | |||||
Animacja w zajęciach terenowych | 12 | 12 | – | 1 | ||||||
Ekologia terenowa | 5 | 15 | 10 | 30 | E | 3 | ||||
Monitoring środowiska przyrodniczego | 5 | 10 | 15 | 2 |
W – wykład, A – audytorium, K – konwersatorium, S – seminarium, P – praktyka, E-l – E-learning, E – egzamin
Plan studiów podyplomowych: Biologia w terenie